feliciawillems.reismee.nl

Dubbele blog

Hoi allemaal,

Een dubbele blog deze keer van de maanden april, mei en juni.Ik was mijn vorige blog geëindigd met Atlantic City en ga vanaf daar verder. Het weekend na Atlantic City hebben we de verjaardag van Chloe gevierd bij GetAir, trampolinepark, ik ben het gehele feestje bij Ava gebleven zodat Dave en Wendy zich geen druk over haar hoefde te maken. Het feestje was een groot succes en Chloe had veel cadeautjes gekregen die ze thuis allemaal mocht uitpakken. Deze dag was het ook Dave zijn verjaardag dus voor hem hebben we gezongen en kaartjes uitgeblazen.

Op zondag had ik au-pair meeting met onze groep, de Lancaster groep en de York groep. We gingen bowlen, wat best gezellig was.

Maandag was het Chloe’s verjaardag en ben ik samen met haar naar de winkel geweest waarbij zij zelf haar cadeautje mocht uitkiezen, helemaal geweldig, maar wat duurde het lang. Gangpad in en gangpad uit. Ze wilde zeker weten dat ze alles had gezien. Uiteindelijk had ze dan toch gekozen voor iets van my little pony. ’s Avonds hebben we voor haar gezongen, kaarsjes uitgeblazen en taart gegeten. Van Dave en Wendy heeft ze een nieuwe fiets gekregen waar ze helemaal gek op is. Elke dag wilt ze even gaan fietsen.

In deze week heb ik ook mijn reis naar huis geregeld en op de maandag erna kreeg ik een mailtje met dat mijn vlucht geboekt is. 15 Augustus om 18:50u vlieg ik terug naar huis en dan kom ik woensdag 16 Augustus ’s ochtends aan. Het aftellen is nu echt begonnen.

Zaterdag 6 mei ging ik weer is gezellig met Saskia naar de pizza hut, want dit was ook al weer een tijd geleden. Ik had een medium pizza gekregen, maar kreeg een large.. pfoeh was wel erg veel haha.

Het weekend erna gingen Dave en Wendy op vrijdag een nachtje weg en bracht ik de kinderen ’s avonds naar bed. Na nog even geknuffeld te hebben was het dan toch tijd om te slapen en had ik ze verteld als er iets aan de hand was ze mij mochten wakker maken, maar Grammy zou de volgende ochtend komen dus alleen dringende zaken. Twee!!!!!! minuten voordat Grammy kwam de volgende ochtend dachten Luke en Chloe dat ze met iets super dringends aankwamen (NOT) en maakten ze mij dus wakker.. achja dat zijn kinderen haha kon er later wel om lachen.

Zondags ging ik met Saskia naar Six Flags. De dag begon heel enthousiast tot dat……..we in de verkeerde Six Flags stonden.. Was er toch even een miscommunicatie. Saskia dacht dat we naar Six Flags in Washington DC, Maryland gingen (waar we waren beland) en ik dacht dat we naar Six Flags in New Jersey gingen (waar ik tickets voor had gekocht). Uiteindelijk zijn we dus in beide parken geweest, hebben we 6 uur ongeveer gereden voor onze eindbestemming in New Jersey, maar hebben we wel weer de omgeving gezien vanaf Maryland naar New Jersey. Eenmaal in New Jersey aangekomen bleven we ongeluk hebben, want het begon keihard te regenen en ze verwachten onweer waardoor de achtbanen gesloten waren. We zijn toen maar iets gaan eten en hebben gewacht tot de regen was gestopt. Gelukkig na een uur stopte de regen en konden we in de safari en nog in één achtbaan, want vervolgens begon het weer te regenen… toen zijn we maar naar huis gegaan. Gelukkig hebben we het in de auto wel heel gezellig gehad en ondanks de tegenslagen was het een geslaagde dag.

De week van 15 mei was het prachtig weer. De hele week was het ongeveer 30 graden en zijn we veel buiten geweest. Ik ben met de kinderen twee keer naar een speeltuin geweest. Op dinsdag was ook Luke mee, want Luke en Chloe waren allebei de hele dag vrij.Op donderdag was de graduation van Ava. Hierbij ging haar klas(je) op het podium een paar liedjes zingen en lieten ze foto’s zien van het schooljaar.Vrijdags ben ik mee geweest naar de Boyscouts picknick waarbij Luke van de wolfgroep naar de beergroep ging.

Dezelfde week vonden Ava en ik ook een schildpad op de oprit waar wij allebei erg verbaasd van waren. Dave vertelde mij het verschil tussen de twee verschillende schildpadden die ze hier hebben. De een bijt en de ander niet dus die kan je dan gewoon oppakken. Samen zijn we naar buiten gegaan en zijn we opzoek gegaan naar de schildpad (die ondertussen bijna op de weg liep) en hebben Ava en ik hem geholpen met oversteken.

Op dinsdag 23 mei had Ava haar laatste schooldag en een foto daarvan mag natuurlijk niet ontbreken.

Deze week was best zwaar en vooral de vrijdag aangezien Mexx toen werd ingeslapen.. wat had ik het daar moeilijk mee zeg.. gelukkig was het gezin super lief van mij en hebben we met z'n allen even gehuild. Ze leefden enorm met mij mee en dat waardeer ik zo van hun. Samen hebben we dan ook een plant speciaal voor Mexx in de tuin gepland om hem ook hier in Amerika aan te herdenken.
In het weekend heb ik afleiding kunnen vinden door samen met Thalia (ook een Nederlandse au-pair) te gaan Ziplinen (wat super gaaf was) en door te gaan hiken bij watervallen die ook wel de Niagara Falls van Pennsylvania worden genoemd.

's Avonds hadden we filmavond bij ons thuis en wat was het druk zeg. Alle vrienden met kinderen waren uitgenodigd en het was gekkenhuis. We gingen bossbaby kijken op het grote scherm in de achtertuin. Ik heb samen met Ava lekker gezeten en gekeken.
Op zondag ging ik met Saskia naar Gettysburg om daar een segwaytour te doen. Wat is dat leuk zeg!! Wel even wennen de eerste keer dat je erop staat, maar echt zo leuk.

Het weekend erop (3/4 juni) is het gezin naar Knoebels pretpark geweest en zijn daar wezen kamperen. Ik ben op zaterdag daar heen gereden en heb daar de hele dag met het gezin gespendeerd. Was erg gezellig en ik vond het pretpark ook wel een keer wat anders dan dat je normaal ziet. Dit is namelijk een old school pretpark waarbij je per rit moet betalen. Het leek een beetje op een soort kermis, maar dan met meer achtbanen. Chloe wilde in alle achtbanen haha. Zondags had ik au-pair meeting waarbij we gingen line dancen. Geweldig! Dit wil ik nog wel een keer meemaken in Texas waar het helemaal een ding is. Ik was er helaas niet zo goed in, maar heb er wel van genoten.

Ja en dan is het alweer juni.. en dat betekent zomervakantie ook voor Luke en Chloe. Deze foto was van hun laatste schooldag samen met opa.

Gelukkig was het de hele week mooi weer en konden we op vrijdag eindelijk zwemmen.
Op zaterdag ben ik naar Philadelphia gereden om het weekend door te brengen met Michelle (ik had haar in Maart ontmoet op de Long Island University). We hadden echt een super leuke dag gehad, maar waren beide wel bekaf van het vele lopen (met blaren), de zon (het was bloedheet) en het vele kletsen en lachen.

Michelle bleef gezellig slapen bij mij en op zondag zijn we eerst naar de Hershey Chocolate World gereden om daar een lekkere cupcake te eten. Vanuit Hershey zijn we doorgereden naar the Lantern Fest. Wauw wat was dit een indrukwekkende en mooie ervaring zeg.

Ik vond het ook erg magisch eruit zien allemaal. Na afloop hebben we helaas nog bijna 2 uur in een soort file gestaan om de parkeerplaats af te komen... Dat was wel een beetje jammer, maar ondanks dat hadden we een top dag gehad.
Na een super weekend heb ik maandagochtend Michelle weer naar de trein gebracht.
Op dinsdag begon het zomerprogramma voor Luke en Chloe en dat betekent dat ze elke dag een activiteit hebben waar ik ze dan heen moet brengen. Deze week was dat elke ochtend naar de kerk waar ze dan de hele ochtend activiteiten hadden bedacht voor de kinderen. 's Middags zijn we lekker wezen zwemmen aangezien het prachtig weer was. En eindelijk konden we de flamingo gebruiken.

Afgelopen weekend ben ik met 2 vrienden naar skazone geweest waar je kon Glow Jumpen. Voelde me weer even een kind, maar het was erg gezellig.

Zaterdags hebben Saskia en ik mee gedaan aan the colorrun. Echt een toffe ervaring. Iedereen was ook blij en gezellig, maar wat zaten we onder zeg haha. Van top tot teen onder de kleuren.

Hier was ik nog schoon.

En hier niet meer.


Zo dat was hem weer voor deze keer. Ik denk dat ik de laatste twee maanden ook ga combineren met elkaar. Ik ga namelijk niet heel veel bijzonders meer doen. Natuurlijk nog wel mijn verjaardag vieren en eindelijk Isaura weer zien, maar verder niet veel meer denk ik zo. Dus de volgende blog en tevens laatste komt online als ik weer thuis ben denk ik zo.

Liefs,

Felicia

Reacties

Reacties

Esther

Leuk om je lange blog te lezen! T was trouwens ook leuk om je laatst op FaceTime heel lang live te spreken. Geniet nog even van je tijd in de States. Dikke kus

Papa

Geweldig! Genieten!
Mooi om alle avonturen te lezen. Nog een paar weken schat zie we je weer.

Xx papa

Mama

Superleuk om te lezen, geniet nog even van de laatste periode xxxx

Oma Tonnie

Hoi Felicia, wat een prachtige verhalen weer en wat maak je veel mee. Het aftellen is begonnen, we zien elkaar snel weer. Groetjes en een dikke knuffel oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!