feliciawillems.reismee.nl

Long Island, Mama, Atlantic City!

Hoi allemaal,

De lente is eindelijk hier!!
In maart had het namelijk nog flink gesneeuwd hier waardoor iedereen sneeuwvrij had, maar dan nu eindelijk is het hier ook mooi weer geworden. De bomen krijgen hun bladeren terug en de bloemen beginnen te groeien. Ziet er een stuk gezelliger uit zo.

In maart heb ik eigenlijk niet zoveel meegemaakt of spannende dingen gedaan. Wel heeft mijn gezin een nieuwe au-pair gekozen uit Duitsland dus dat betekent dat het einde echt aan het naderen is voor mij. Nog maar 4 maanden te gaan. Heel apart gevoel, aan de ene kant ben ik heel blij om naar huis te gaan en kijk ik er echt heel erg naar uit, maar aan de andere kant ga ik het gezin heel erg missen. Ik ben heel dankbaar dat ik dit allemaal heb mogen meemaken, maar een jaar is voldoende en Nederland, Julianadorp is toch echt mijn thuis.

31 maart t/m 2 april ben ik naar Long Island geweest om mijn laatste credits te halen. Het was een erg interessante cursus en ik ben blij dat ik hiervoor heb gekozen, ook al moest ik wel iets van 4 uur reizen haha. Wat ook heel leuk was dit weekend, is dat er nog anderen Nederlandse meiden waren waar ik het heel gezellig mee heb gehad.

Die woensdag erop 5 april kwam mama eindelijk!! Ik moest een uur wachten op het vliegveld aangezien haar vlucht was vertraagd, maar het moment dat we elkaar zagen voelde echt heel goed!! Het gezin ontving haar ook weer met open armen, net als de vorige keer en dat was ook erg fijn om te zien. De volgende ochtend ging het gezin al om 5:00 uur 's ochtends met de trein richting South Carolina en heb ik een heerlijke week met mama gehad. Het voelde alsof ik weer thuis was, maar dan in een ander huis. We zijn wezen shoppen samen, zaterdags zijn we naar Bullride Mania geweest. Dat was erg gaaf om te zien en mee te maken. Allemaal cowboys daar en heel veel Amish wat ik niet had verwacht. Verder hebben we lekker van elkaars gezelschap genoten en rondom het huis gebleven. Op maandag en dinsdag was het erg mooi weer dus hebben we buiten gezeten. Dinsdags kwam het gezin weer thuis en hebben we de kinderen nog mee genomen voor een ijsje.
Woensdags was het dan toch tijd om weer afscheid te nemen. Het was niet zo moeilijk net als in November, maar toch blijft afscheid nemen niet leuk.. Gelukkig is het maar voor 4 maanden en die gaan zo snel.

Afgelopen weekend ben ik naar Atlantic City geweest met Saskia. Ik vond het om eerlijk te zijn een beetje een saaie stad aangezien het eigenlijk grotendeels uit casino's bestaat. Maar we hebben het erg gezellig gehad en na 8 maanden heb ik de zee weer is gezien.
Zondagavond hadden wij paasdiner bij ons thuis samen met de ouders van Wendy. Erg gezellig en lekker gegeten.

Dit was het wel zo'n beetje. Het aftellen naar huis was al begonnen, maar nu ga ik aftellen dat Isaura komt eind juni!!

Tot snel xxxxxx

Mama

Ik heb het heerlijk gehad samen met jou????????

Anne-Britt & Robin

Aftellen kan beginnen, nog een paar maanden en dan zien we je terug. Leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt, we zien al weer uit naar je volgende verhaal. Groetjes en een dikke knuffel van Anne-Britt en Robin .

Bob

Gezelligheid met je mam en de 4 maanden zijn ook zo om. Nog een hele fijne tijd en straks met Isaura.
Groetjes vanuit het koude Helderse.xxx

Papa

Leuk verhaal Felicia. Nog even genieten van de het laatste stukje daar!

Groetjes uit Belawan

Xx papa