feliciawillems.reismee.nl

Washington, Thanksgiving, Niagara Falls,Hot Jingle Ball

Hello vanuit Harrisburg,

Alweer een week geleden zei ik mijn ouders en oma gedag na 3 heerlijke weken met ze te hebben besteed. Wat was het ontzettend fijn om ze weer te zien na 3 maanden. Mijn vader zelfs na 4 maanden. Op donderdag waren ze in Amerika aangekomen en vrijdag zag ik ze dan eindelijk. Nadat ze mijn hostgezin hadden ontmoet ben ik met ze meegegaan naar het hotel en hebben we bijgekletst en was het eigenlijk al snel weer als vanouds. Het weekend gingen we naar Washington. Wat heb ik mijn ogen uitgekeken zeg. Prachtige stad met veel geschiedenis. We hebben gelijk heel veel gelopen, iets van 16 km geloof ik.

De volgende dag zijn we naar Arlington National Cemetery geweest. Erg indrukwekkend moet ik zeggen. Na een mooi weekend in Washington te hebben gehad moest ik maandag weer terug naar huis aangezien ik dinsdag weer moest werken, maar voordat ik naar huis ging zijn we nog naar The Great Falls geweest en naar the Grotto of Lourdes. The Great Falls waren echt prachtig. Heel mooi natuurpark waar je lekker kan wandelen en van het uitzicht kan genieten.

Papa's brug ook eindelijk gevonden!!

Dinsdags enwoensdags waren gewone werkdagen waarbij ik 's avonds wel lekker bij papa, mama en oma ging eten. Donderdag was het Thanksgiving en hebben we bij mijn hostgezin gegeten. Mijn hostmom Wendy had woensdag al heel veel eten gemaakt en donderdag zag het er allemaal super uit. Het was een erg gezellige avond waarbij mijn ouders Dave en Wendy ook beter hebben leren kennen.

En wat komt er dan na thanksgiving.....Black Friday!!!! Korting, korting en nog meer korting. Wat een gekkenhuis was het in de shopping mall van Lancaster zeg.. Niet normaal. Wel geslaagd moet ik zeggen.

Het weekend zijn we naar de Niagara Falls gereden. Ongeveer vijf en een halfuur in de auto gezeten, maar wauw wat prachtig daar zeg. Vooral van de Canada kant is het erg mooi.
Samen met papa hebben wij de boottocht vlakbij de Niagara Falls gedaan, erg nat word je ervan haha. Wat een geweld ook die watervallen als je er zo dichtbij komt. Je kan jezelf zowat niet meer horen. Wat ik wel heel tof vond is dat ik deze ervaring ook met Joey via facetime heb mogen delen. Ik had namelijk wifi op de boot en zo heeft hij alles kunnen zien. Heel speciaal.

Bij de Niagara Falls heb ik ook nog een nieuw vriendje gemaakt. Heel schattig.

En toen was het alweer tijd om weer naar huis te gaan en de hele week te werken. Gelukkig was het alweer snel weekend en kon ik weer lekker bij mijn ouders en oma slapen. Het laatste weekend zijn we een dag naar Philadelphia geweest en naar Hersheys Chocolate World.

Ja en daar was dan het moeilijkste gedeelte van de reis.... Afscheid nemen op maandag.. Wat was dat moeilijk zeg, maar gelukkig weet ik dat ik ze snel weer ga zien dus daar kijk ik dan maar heel erg naar uit.

Op woensdag ben ik met Saskia naar de Hot Jingle Ball geweest in Philadelphia waar echt super toffe artiesten hebben opgetreden. Wauw wat was dat gaaf zeg. We hebben ontzettend genoten van de muziek.

Verder niet zoveel spannends meegemaakt eigenlijk. Volgend weekend ga ik naar New York, die week erna is het alweer kerst en dan de 29ste zie ik eindelijk Joey weer!!

Veel liefs van mij!

Reacties

Reacties

Mama

Ook ik heb er erg van genoten, om je weer even bij me te hebben.

Dikke kus xx

Papa

Leuk verhaal schat! Tijd vliegt week geleden alweer.
Hier gaat alles goed, stofzuiger uitgefikt, Twingo waarvan de accu leeg was. Dus je begrijpt dat ik vrijdag niets meer heb aangeraakt haha. Dikke kus xx

Esther

Lieve Felic,
Wat heb je weer een hoop ervaringen erbij!!! Van de week ga ik even een bakkie doen bij papa en mama want ik ben reuze benieuwd naar hun verhalen en fotos?? . Geniet daar en voor je het weet is het Joey time????

Liefs Esther

Esmée

Yaaaaay! Zoveel leuke plekken heb je al gezien en daar komen er alleen nog maar meer bij!

Pauline Bruin

Wat leuk om je belevenissen in the States zo te volgen! Zo te horen heb je het goed naar je zin daar!

Margriet

Felicia, wat een leuke verhalen over het bezoek van je ouders en oma. Had van Esther gehoord dat ze bij je zijn geweest. Heerlijk voor je dat Joey je ook komt opzoeken. Hoe lang blijf je daar nu nog? Half jaartje of zo? En eenmaal terug in J'dorp ook weer een nieuwe start als ik het goed heb begrepen? Nog veel plezier in the States en ik kijk snel weer eens naar je verhalen op dit blog.
Groetjes Margriet.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!