feliciawillems.reismee.nl

Kiki en Zoë zijn er!! En we zijn op de helft

Hoi allemaal,

het is alweer lang geleden dat ik voor het laatst een blog heb geschreven, maar ik had eigenlijk niet zoveel meegemaakt dus vandaar dat ik nu pas weer met een blog kom.Maandag heb ik afscheid genomen van Zoë en Kiki. Na meer dan twee weken te hebben genoten met elkaar kwam toch weer dat stomme moment dat je afscheid moest nemen. Maar over 6 maanden dan ben ik er weer!!! Ik ben alweer op de helft. De tijd is omgevlogen.

Drie weken geleden ondertussen ging ik dus onderweg naar treinstation om daar Zoë en Kiki op te halen. Wat was het een ontzettend fijn moment om elkaar weer om de hals te vliegen, ook best een beetje onwerkelijk.. Gelijk naar het motel gegaan waar we nog uren hebben gekletst over van alles en nog wat. Zondags gingen we naar Hersheys Chocolate World waar we onze eigen chocoladereep hebben gemaakt. Echt heel tof om te doen. Op maandag zijn we naar Lancaster gereden om daar naar the Amish Farm and House te gaan en meer te leren over de Amish. Ik was daar al een keer eerder geweest, maar toch heb ik weer nieuwe dingen gehoord. Na de Amish mocht shoppen in de shopping mall natuurlijk niet ontbreken.

Op dinsdag moest ik weer aan het werk, maar elke avond ben ik wel met de meiden uit eten geweest. En toen was het alweer weekend. Zaterdags zijn we vroeg opgestaan om naar Washington te rijden en hebben we daar alle toeristische trekpleisters bekeken. Ik moet zeggen na 3 keer ben ik Washington nu wel uitgekeken. We hadden dat weekend echt prachtig weer, echt warm ook. Dus we konden onze gezichten ook nog wat laten bijbruinen. Zondags zijn we naar Philadelphia gereden waar we ook weer van alles hadden gezien.

Normaal ben ik altijd op maandag vrij, maar deze week was geruild met woensdag dus dat betekende dat ik op maandag moest werken. De kids waren vrij (Presidents day - feestdag) en Luke ging naar een sportdag en ik ging samen met Chloe, Ava en de meiden naar een speel/leermuseum downtown Harrisburg waar we ook nog naar de film Insideout in 3D zijn geweest. Chloe was helemaal gelukkig, want we hadden de grootste popcornzak gekocht.

Op Woensdag was ik nu dus vrij en zijn we met z’n drieën naar een shooting range gegaan, wat echt supergaaf was om te doen. Aan het begin was ik wel erg zenuwachtig, maar als je het eerste schot hebt gelost wordt het alleen maar leuker! Onze instructeur stond versteld van onze schietkunsten aangezien we consequent in het torso van het papier bleven schieten.

Vrijdags gingen we voor het weekend naar New York. ’s Middags begon onze 3,5 uur durende treinreis en wat was het druk zeg in New York dat we aankwamen. Eerst maar inchecken in het hotel en daarna zijn we naar de 86e verdieping van het Empire State Building gegaan, waar we waanzinnig uitzicht over de stad hadden. Hierna zijn we nog Times Square op gegaan aangezien dat heel dichtbij ons hotel zat.

Zaterdagochtend zijn we met de hop on/off bus mee geweest en hadden Kiki en Zoë een helikoptervlucht over New York. Ik heb heerlijk in de zon gezeten, want wederom was het best warm. Nadat de meiden terug waren van de helikoptervlucht zijn we naar het 9/11 memorial gelopen en naar de Brooklyn Bridge, die we ook helemaal hadden afgelopen. 's Avonds hadden we een nighttour waarbij het heel hard ging regenen en onweren. Zaten we dan in onze regenjas en poncho's.

Zondag zijn we vroeg richting het Vrijheidsbeeld gegaan zodat we de drukte voor zouden zijn, maar wat was het koud!!! Ondanks dat de zon scheen was het erg koud en zeker in vergelijking met de afgelopen dagen waar we zonder jas konden lopen.Na het Vrijheidsbeeld zijn we in Little Italy geweest en daarna richting Central Park. ’s Avonds zijn we gaan eten bij Ellen’s stardust diner, waar ze zingende obers hebben die op Broadway staan of proberen op Broadway te komen. Dat was echt een hele leuke ervaring.

Maandagochtend zijn we nog even wat winkels ingedoken en toen was het alweer tijd om naar huis te gaan en afscheid te nemen….

Gelukkig komen er al wel weer leuke momenten aan. Eind maart ga ik weer een weekend naar Long Island voor mijn weekendcursus en om mijn laatste 3 credits te behalen. En als ik daarvan terug ben komt mama!!!! Kan niet wachten.

Tot de volgende blog!
Liefs van mij.

Reacties

Reacties

Bob

Weer een top verslag en leuke foto's.En fijn dat jullie zo genoten hebben met z'n 3tjes.

Papa

Gezellig verhaal weer, je kunt wel gids worden in Washington Dc!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!